Kert > Jak vrátit zboží?

A vásárlónak jogában ál (jogszabály által előírt 89/2012 számú törvény) 14 napon belül bármijén okból elállni a vásárlástól. A vásárlónak jogában ál (jogszabály által előírt 89/2012 számú törvény) 14 napon belül bármijén okból elállni a vásárlástól. Ezt követően a vásárló a terméket visszaküldi (a vásárló költségére) a kereskedő címére (lásd a kapcsolatokat). Ellenérték típus visszaküldés esetén a csomagot nem vesszük át! A kereskedőnek jogában ál (jogszabály által előírt) felszámolni Önnek az esetleges költségeket, amely a termék eladás képes állapotához vonatkozik (pl. a hiányzó rész, esetleges átcsomagolás, tisztítás stb.) A visszaküldött termék melléklete a vásárlásakor kapott számla, áruszámla, bizonylat. Az így visszaküldött teremék alapján a kereskedő vissza téríti az áru vételárát a vásárlónak. A fenti szabályok be nem tartása esetén a kereskedő nem akceptálja az elállást a vásárlástól és a terméket visszaküldi a vásárlónak (a vásárló költségére). Javasoljuk a kereskedőt email által tájékoztatni a vásárlás elállásáról – ëgyértelműen tájékoztatom a vásárlás elállásáról, amely ezen a napon történt… NN/HH/ÉÉÉÉ… a vásárlás száma… .

A termék visszaküldése-javasolt mód

    1. Jogszabály által előírt, 14 napon belül (a termék átvétele napjától számított) tájékoztatja egyértelműen a kereskedőt arról a döntéséről, hogy felhasználja a 14 napos elállási jogot, és eláll a vásárlástól – javasoljuk használni ezt a nyomtatványt (első oldal). Postai úton elküldve a postai pecséten lévő dátum a meghatározó. A legmegfelelőbb mód email által elküldve az odstoupeni.od.smlouvy@lanitplast.cz email címre.
    2. Gyors ügy intézése érdekéből javasoljuk tájékoztatni a kereskedőt arról a döntéséről, hogy eláll a vásárlástól (pl. telefonon) Az iroda címére, amelyre szándékában áll a terméket visszaküldeni (ez nem a kötelessége, de meggyorsítsa az ügyintézést).
    3. Az elállás esetén, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül (az elállás közlés napjától a következő naptól számítandó) visszaküldeni a kereskedőnek. A postai úton visszaküldött termék esetén, a postai pecséten lévő dátum a meghatározó. Ugyanakkor visszaküldhető más futárszolgálattal, ebben az esetben a futárszolgálattal kiállított okmányon található dátum a meghatározó.
    4. A terméket alaposan csomagolja a termék megsérülése elkerülése érdekében.
    5. Abban az esetben, ha a terméket postai vagy futárszolgálat által küldi, jelölje meg megfelelő módon a termék azonosítása érdekében – információt kell kapnunk arról, hogy a termékre vonatkozik a 14 napos elállási határidő + ki volt a vevő (megfelelő mellékelni a termékre vonatkozó lemásolt számlát, bizonylatot, és javasoljuk használni a külön formanyomtatványt, amely a vásárlás elállásához kapcsolódik). Minden esetben mellékelje a kontaktust – ideális esetben az Ön mobilszámát. A termék, amely nem azonosítható és hiányolja ezeket az információkat, visszaküldésre kerül a feladó címére.
    6. A terméket (jogszabály által előírt) a vásárló visszaküldi a kereskedő címére szokványos postai kézbesítési módon (postai, vagy más futárszolgáltató által) esetleg személyesen átadja bármelyik irodánkban (lásd a kapcsolatokat). A terméket nem szükséges az eredeti csomagolásba csomagolni (lásd a 10 pontot). Ellenérték típusú visszaküldés esetén a csomagot nem vesszük át!
    7. A szállítási költségeket a vásárló téríti, vagyis Ön. Csak magán ál, milyen szállítási módot választ. A kisméretű termék visszaküldése esetén, javasoljuk a postai utat, a nagyméretű termék visszaküldése esetén, javasoljuk például a GEIS CZ, s.r.o (www.geis-group.cz), vagy a TOPTRANS EU a.s. ( www.toptrans.cz ), esetleg más futárszolgálatot. A szállításhoz vonatkozó költségeket megtalálja a futárszolgálatok weboldalain.A kereskedő haladéktalanul ellenőrzi a termék egységét, és a sértetlenségét.
    8. Abban az esetben, ha a termék sértetlen és hiánytalan (szabályok szerint) a kereskedő a vásárlótól való értesítés, és a termék kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát (amely a számlán, bizonylaton található), az Ön szállítási költségeit beleértve.
    9. A terméket nem szükséges az eredeti csomagolásba visszaküldeni, használható más alkalmas csomagolás. Hiányos, esetleg a vásárló által összeírt, vagy másképp tönkretett külső-csomagolás esetén a termék ujjra csomagolásához vezethet. Figyelmeztetjük, hogy a termék ujjra csomagolása esetén a csomagolási költségek (jogszabály által előírt) levonhatók a visszatérített vételárból.
    10. FIGYELEM! – a kereskedőnek jogában ál (jogszabály által előírt) felszámolni Önnek az esetleges költségeket, amely a termék eladás képes állapotához vonatkoznak (abban az esetben, ha a termék hiányos, a termék megjavítása esetén, ugyanakkor felszámolásra kerülhet a termék kitisztítása). A vevő felelős a termék értékének csökkenéséért abban az esetben, ha a terméket más módon használja, mint amely a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges.

       

      HASZNOS INFORMÁCIÓK