Szállításkor - az áru vagy a csomagolás sérülése
- Ellenőrizze, hogy a csomag külső csomagolása nem sérült vagy sérült-e meg semmilyen módon (doboz, fólia).
- Ha a csomag csomagolása láthatóan sérült, azonnal jegyezze fel a sofőrrel a csomag sérülését, és a lehető legpontosabban írja le a csomagolás sérülésének mértékét és módját (egy általános megjegyzés, hogy a csomag sérült, nem elegendő), és ha lehetséges, készítsen fényképet a sérült csomagról (pl. mobiltelefonnal). Ezután vegye át a csomagot, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk.
- Kérjük, hogy különös figyelmet fordítson az üveget tartalmazó küldeményekre. Még törött üveg esetén is vegye át a csomagot, és azonnal készítsen kárbejelentést a sofőrrel a sérülés pontos leírásával. Ezt követően haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot.
- Ha olyan küldemény kicsomagolása után fedez fel gyártási hibát, amelynek csomagolása sértetlen volt, azonnal lépjen kapcsolatba velünk.
- Kérjük, a küldemény átvételekor ellenőrizze a csomagok számát is, és írja ezt a számot a szállítólevélre, amelyet a fuvarozónak aláír.
A dobozon kívül - hiányzik a szállítmány egy része vagy egy része
Az átvételtől számított 1 hónapon belül ellenőrizze a megvásárolt árut a teljesség (hogy minden alkatrész benne van-e - a legtöbb termék készlet) és a tulajdonságok (látható és vizuális hibák és sérülések) szempontjából. Az átvételtől számított 1 hónap elteltével a vizuális és egyéb nyilvánvaló hibákra vagy az áru hiányzó részeire (alkatrészeire) vonatkozó reklamációkat nem vesszük figyelembe - lásd az Általános Szerződési Feltételek 6.12. pontját. Későbbi reklamációkat nem veszünk figyelembe.
Használatban - hibás áruk
- kérjük, először ellenőrizze, hogy valóban reklamációra okot adó hibáról van-e szó (azaz, ha lehetséges, olvassa el újra a termék összeszerelési útmutatóját, és ellenőrizze, hogy a terméket helyesen szerelték-e be, és hogy helyesen használja-e azt).
- ellenőrizze, hogy a termék garanciális-e, vagy olyan hibát reklamál, amelyre a szerződéses kiterjesztett garancia vonatkozik (vegye figyelembe, hogy a legtöbb termékünkre vonatkozó kiterjesztett garancia csak egyes kiválasztott funkciókra vonatkozik, és nem a termék egészére).
- készítse el a vásárlást igazoló bizonylatot (szállítólevél, nyugta, számla).
- vegye fel velünk a kapcsolatot
Ezt a kapcsolattartót használja a panasz kezelésére:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavni 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Cseh Köztársaság
Vagy írjon nekünk egy e-mailt (ajánlott):
- hiányos szállítás (egy rész hiányzik) - technik@lanitplast.cz
- gyártási vagy működési hiba - reklamace@lanitplast.cz