Weboldalunkon cookie-kat használunk. Egyesek elengedhetetlenek, míg mások segítenek nekünk a webhely és a felhasználói élmény javításában. Egyetért az összes cookie használatával?

Információk a cookie-król


Kert > Hogyan reklamáljon ?

Leszállításkor - kár, hogy áru vagy a csomagolás

Ha az áru vagy a csomagolás láthatóan megsérült, ne fogadja el az árut (!!), és haladéktalanul írjon egy feljegyzést a szállítmány sérüléséről a szállító sofőrrel.

Kicsomagolás után - hiányzik a szállítás egy része vagy része

Kérjük, ellenőrizze a szállítmány a lehető leghamarabb a teljesség és sértetlen (§ szerint 2104 a polgári törvénykönyv módosított). Ha a küldemény kicsomagolása után úgy találja, hogy hiányos vagy hiányzik egy része, akkor a lehető leghamarabb (legkésőbb az átvételétől számított 1 hónapon belül) vegye fel a kapcsolatot cégünkkel. A későbbi panaszokat nem vesszük figyelembe.

Használatkor - az áru hibája

  • először ellenőrizze, hogy valóban a hiba okozza-e a panaszt (azaz, ha lehetséges, olvassa el újra a termék összeszerelési útmutatóját, és ellenőrizze, hogy a terméket megfelelően telepítette-e és helyesen használja-e)
  • ellenőrizze, hogy az áruk szavatossági időn belül vannak-e, vagy olyan hibára panaszkodnak-e, amelyre további szerződéses meghosszabbított garancia vonatkozik (figyelem, a kiterjesztett garanciát a legtöbb termékünk csak bizonyos jellemzőkre és nem az egész termékre nyújtja. mint egész)
  • előkészíti a vásárlást igazoló (szállítólevél, bizonylat, számla) 
  • lépjen kapcsolatba velünk

Ezt a kapcsolattartót használja a panasz kezelésére:

LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavni 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Cseh Köztársaság

Vagy írjon nekünk egy e-mailt (ajánlott):

  • hiányos szállítás (egy rész hiányzik) - technik@lanitplast.cz
  • gyártási vagy működési hiba - reklamace@lanitplast.cz

HASZNOS INFORMÁCIÓK